MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 29-07-2010 10:37

Sjaakman

27" iMac (i7) start ontzettend traag op

Na een recente update (2 weken geleden) start de iMac van mijn collega ontzettend traag op, zeg 3 a 4 minuten. Eenmaal opgestart werkt alles prima. Tijdens het booten blijft deze hangen op het witte scherm.

We hebben al geprobeerd om via schijfhupprogramma vanaf de installatie-dvd de schijf te herstellen.

http://img5.imageshack.us/img5/8615/fotoif.jpg

Ook bij systeemvoorkeuren de opstartschijf opnieuw te selecteren maar dit had allemaal geen effect. We hebben ook al geprobeerd de combo update van OS X 10.6.4 er overheen te installeren, helaas zonder resultaat. Een hardware korte test gaf aan dat alle hardware in orde is.

Heeft iemand nog suggesties hoe we dit kunnen oplossen zonder een verse installatie van OS X uit te voeren?

Laatst bewerkt door Sjaakman (29-07-2010 10:38)

#2 29-07-2010 11:48

Bas

Re: 27" iMac (i7) start ontzettend traag op

Mijn suggestie bekijk het commentaar op de post "onjuist aantal threads' direct onder jouw bericht.
Voor mij heeft de voorgestelde oplossing geholpen.
Succe

Bas

#3 01-08-2010 22:34

Sjaakman

Re: 27" iMac (i7) start ontzettend traag op

Ik wilde even laten weten dat het probleem min of meer vanzelf is opgelost. Mijn collega had de iMac losgekoppeld en ingepakt zodat ik er thuis naar kon kijken. Kennelijk was de stroom er even compleet vanaf halen voldoende, want eenmaal aangesloten functioneerde deze weer perfect...

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB