Prachtig Frits!
Die foto met 'eigen terrein' bordjes is mooi Koleos!
Al het graan staat er weer mooi bij. En ik werd ook nog 's getrakteerd op mooie wolken/luchten:
Het zijn echt geweldig mooie wolken, momono! 
Ik zag gelijk Ophelia wegdobberen... Het ziet er wel spannend uit, mooi gedaan.
Switte die eerste en de voorlaatste, mooi.
JAAAA !!!!!!!!!
Wat mooi wat mooi wat mooi !!
Vooral mooi te zien dat je er veel tijd in hebt gestoken in voorbereiding.
Dan zie je toch altijd maar weer dat met een goed doordacht concept beeld zo mooi wordt !!
In mn vakantie een bezoekje gebracht aan de dierentuin! Ik moest me inhouden om niet zo'n prairiehondje in mn tas te stoppen en mee te nemen... 

Ja, ze zijn schattig he.
Tijdens de vakantie de Tour bekeken.
Om eerlijk te zijn ging ik er wat sceptisch heen, waarom moeite doen voor 30 sec voorbijflitsende fietsers. Maar 16 km van de voordeur van ons vakantiehuis kon ik het toch niet laten even te gaan kijken.
Maar wat leuk daar foto's van te maken. Dus als mosterd na 'de tour' maaltijd:
Laatst bewerkt door Parvus (01-08-2010 17:02)
Owww.. wat was ik graag ergens op een bergtop geweest om de Tour te zien! Ik was wel bij Le Grand Départ, maar bij gebrek aan een goede plek en een overschot aan regen is het bij dit (mislukte, maar toch ergens ok) plaatje gebleven:
@imen heeft wel een paar impressive plaatjes geschoten zag ik!
*jaloersig*
Marloes heb je die foto's in de dierentuin nou op 1600 iso geschoten? Volgens de exif wel.
Tja... en uiteindelijk moet ik het ook hier ventileren...
Uit eerbetoon aan onze geweldige zoon en broer :
meer info op http://home.planet.nl/~pete0154/Miguel_ … elkom.html
Meneer zJeroen schreef:
Uit eerbetoon aan onze geweldige zoon en broer]
Stil van...
Gecondoleerd.
Mooie waarde- en betekenisvolle foto. Eentje waaraan je kunt zien dat hij ook vrolijkheid en plezier heeft gekend in zijn te korte leven.
... hier wordt je zeker even stil van! 
Veel sterkte meneer Zjeroen, uiteraard ook voor vrouw en kind.
Hm.. ik had me geabonneerd op dit draadje, maar heb geen mails gekregen...
Vandaag weer eens even gekeken hier; dank voor alle positieve reacties!
@redlocktree dank; de 2e en 3e doen het beter op grootformaat check anders even http://www.flickr.com/photos/stefanwitte
@fritsdebeer dank! Was wel wat werk idd (bijv. letterlijk nog een halve week 't in m'n rug gehad van het slepen met dat zwijn..) en 't uitdenken heeft ook aardig wat uurtjes gekost, maar ben zelf ook erg blij met het eindresultaat!
Overigens, eind deze maand heb ik nog zo'n serie (wel compleet ander verhaal en uitstraling) op 't programma staan; ben benieuwd wat daar uitrolt.
@Roon dat ziet er uit als een heftige locatie die nodig eens geëxploreert moet worden; waar is dit? 
@marloez beetje jammer van de grote grasspriet bovenin, maar leuk beeld - en dito beestje
@meneer zJeroen Ai, heftig verhaal zeg; gecondoleert! Maar ben het met Freek eens; fraaie vrolijke foto.
Heb er zelf ook nog een aantal van de Tour de France. Zowel van in Frankrijk als hier in Rotterdam. 

Sorry voor de naam in de foto, maar heb ze niet anders online staan. Vandaar.
Van de klim naar de Port de Pailhères heb ik er nog meer, maar die heb ik nog niet allemaal uitgezocht...
@ Switte Het is in het Landschaftspark in Duisburg en is onderdeel van Ruhr 2010 (zie google). Gratis toegang en het is daar zeker de moeite waard om te fotograferen. Dit is een hoogoven terrein maar er zijn nog verschillende andere locaties te bekijken in het Ruhrgebied.